Nanana – un brand ce a făcut din grija pentru alții și pentru mediu o afacere de succes

Un concept inedit care a stat la baza conturării misiunii brandului Nanana a fost crearea unei comunități online unde artiști vizuali să își poată crea propriile expoziții care să funcționeze ca un magazin virtual unde să le poată vinde clienților pasionați ce își doresc articole vestimentare cu printuri originale și inedite. Astfel că, brandul a devenit locația de intersecție unde acești artiști pot lua mult mai ușor contact cu potențiali clienți, iubitori de artă, fiindu-le mult mai ușor să își consolideze o vizibilitate și o prezență constantă pe piață.

Tricou mânecă scurtă guler V Damă Evoker 
						White

Un punct de sprijin pentru artiștii la început de drum

Artiștilor independenți li se oferă posibilitatea de a-și pune bazele unei mici afaceri prin deschiderea unui magazin online, în mod gratuit, direct pe platforma creată de brand. În acest mod, scapă de o investiție majoră pe care ar fi trebuit să o facă, în prima instanța, dar și de grijile pe care le presupune o astfel de afacere. Ceea ce au ei de făcut este să realizeze lucrări artistice originale, care să inspire clienții să își dorească să și le imprime pe un articol vestimentar. Responsabilitatea cu care vine la pachet întreg procesul de vânzare-cumpărare (aprovizionarea, producția, imprimarea, ambalarea și livrarea produselor finale) revine în integralitate brandului central Nanana.

Brandul Nanana se bucură de o reputație extrem de favorabilă pe piață de produse personalizabile din România, reputație consolidată de-a lungul a 20 de ani de experiență în domeniu. Bazându-se pe acest aspect, și-au dorit ca de acest avantaj să se poată bucură și micii antreprenori, la  început de drum, care aleg să colaboreze cu ei. Lucrările acestora vor putea ajunge foarte ușor la o arie largă de persoane, clienți vechi și noi Nanana, și astfel le cresc exponențial șansele de a fi vândute.

Producție sustenabilă și responsabilă

Întreaga noastră producție se ghidează după standarde bine definite de sustenabilitate și responsabilitate socială. Atât substanțele folosite pentru imprimare, cât și materialele utilizate în confecționarea produselor Nanana sunt exclusiv naturale. Fie că vorbim de bumbac 100% sau bumbac în combinație cu alte materiale reciclate, sau de cerneală pe bază de apă, acestea nu prezintă niciun factor de risc pentru mediu. În plus asigură și o rezistență de lungă durată a produselor, chiar și în cazul în care sunt supuse la spălări repetate, sau la alt tip de uzură mecanică, fără însă a afecta calitatea materialelor.

Așadar, achiziționând produse de pe site-ul Nanana.ro, nu doar că veți putea beneficia de un articol original, dar, mai mult decât atât, veți putea contribui în mod direct la dezvoltarea profesională a unui artist la început și, în același timp, faceți și o alegere benefică pentru planetă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *