Articles Comments

Cumul » Silueta » Exercitii pentru abdomen

Exercitii pentru abdomen

Cele mai eficiente exercitii pentru abdomen. Exercitii fizice

Exercitii pentru abdomen

Ai nevoie doar de motivatie, de respect pentru propria persoana si de ceva exercitii fizice pentru a avea un abdomen perfect.  Acum ceva timp am gasit cateva exercitii pentru abdomen foarte faine si ma bucur sa vi le fac si voua cunoscute. Nu am avut niciodata probleme foarte mari cu abdomenul, dar sunt constienta ca intotdeauna se poate mai bine si mereu mi-am dorit “patratele:)

Cum spuneam, cele mai faine si eficiente exercitii pentru abdomen sunt cele din programul Ab Bootcamp al lui Billy Blanks.

Va veti convinge cu usurinta de eficienta acestor exercitii pentru abdomen, doar daca va uitati la abdomenul cursantilor sai. Daca nu, va pot spune eu ca in doar 2 saptamani se vad efecte extraordinare (mancand normal). La inceput va fi nevoie sa  faceti exercitiile cu calculatorul pornit, dar in cateva zile, le veti invata suficient cat sa le scrieti pe o foaie (sumar) si sa fiti mai relaxati din punctul asta de vedere. Sanatate va doresc si continuitate in realizarea lucrurilor bune !

Iata aici Ab Bootcamp:

Acum si exercitii pentru fese AICI

Tags: exercitii fizice, exercitii abdomen eficiente

Va mai poate interesa:

Filed under: Silueta · Tags: , , ,

27 Responses to "Exercitii pentru abdomen"

  1. Andreea says:

    mi se par ff bune ex, ms ca le-ai postat aici…dar nu cumva sunt 4 parti , sau doar 3 ???

    1. Andy says:

      Salut.
      Da, sunt 4 dar a patra nu mai este de gasit, cum dau de ea o postez :)
      Ma bucur ca iti plac. chiar sunt foarte bune exercitiile doar ca trebuie consecventa in realizarea lor

  2. [...] A,C, P, Fe, Mg, Na, Cu, Ca, acid folic, fructoza, fibre) dar si pentru capacitatea lui de a reduce kilogramele in plus. Merele aduc un plus sanatatii tale si prin detoxifierea organismului, atat de necesara la [...]

  3. oana says:

    se fac toate 4 intr-o zi sau cate unul in fiecare zi?:D multumesc anticipat

    1. Andy says:

      Toate 4 intr-o zi :)
      Dureaza aproximativ 32 de minute deci nu foarte mult :)
      Daca nu iti place un exercitiu il omiti si gata. Spor ! Cu placere.

  4. diana says:

    chiar se vad rezultatele in 2 saptamani?adica si eu sunt obsedata sa am patratele si as vrea sa stiu daca se vad repede rezultatele in partea de jos a abdomenului. si cam ce ar trebui sa mananci? astept raspunsuri,multumesc:D

    1. Andy says:

      Da se vad rezultate notabile in 2 saptamani, la mine asa a fost dar nu aveam decat un surplus de 3-4 kg. DAR nu se fac patratele in 2 saptamani! Referitor la mancare incearca sa incluzi mai multe legume in alimentatie, ceaiuri (coada calului, ceai verde, ceai de urzica), eventual sa reduci consumul de paine, sa nu mananci dupa 7 seara, sa consumi 1 mar inaintea fiecarei mese si nu ai cum sa nu slabesti. Nu sunt adepta infometarii, nu are niciun rost sa lesini pe strada. Cu toate acestea am slabit 2 kg saptamana trecuta. Daca vrei ceva cu adevarat, reusesti :)

  5. Alexandra says:

    Am efectuat exercitiile dar nu se vad rezultatele . Oare de ce? Trebuie sa precizez ca tin si un pic de cura adica nu mananc paine si dulcuri cat mai putine:(

    1. Andy says:

      De cat timp faci exercitiile? Depinde si de organism dar eu zic sa nu iti faci nicio grija si sa continui sa le faci zilnic fiindca mai repede se dezvolta masa musculara decat se topeste grasimea, astfel initial poti sa nu vezi rezultate dar apar ele pana la urma.
      PS: Vezi si raspunsul de mai sus! Succes!

  6. Gek says:

    Faine exercitiile, au si rezultate pe masura!!!

  7. Georgiana says:

    exercitiile te ajuta sa scapi de grasimea adominala?nu imi doresc patratele ..(deocamdata)ci sa scap de de grasime. am inceput sa le fac . sa speram ca functioneaza .

    1. Andy says:

      Da, te ajuta sa scapi de grasimea abdominala. Functioneaza, e testat :)

    2. Ana says:

      te-au ajutat cu ceva?

      1. Andy says:

        Exercitiile? Da, m-au ajutat, cand le faceam :) apoi am “cazut” in delasare si intr-un usor sedentarism si se vede la talie :(
        Am 3 zile de cand m-am apucat din nou de ele, poate nu am timp sau energie sa le fac mereu pe toate dar le fac zilnic pe cele mai importante

  8. cris19kiki says:

    Fac tae-bo si insanity, astfel in fiecare zi am ceva , pentru ca le alternez . M`ati putea ajuta cu un sfat cum sa introduc aceste exercitii ? As dori sa le incerc , dar nu stiu cum sa-mi planific .. Multumesc anticipat !

    1. Andy says:

      De tae-bo am auzit dar de insanity nu. Cum sa le introduci…pai ai nevoie sa le introduci dupa atata sport :) ? Ele cumulate dureaza cam 30 de minute, nu e mult timp, depinde si de programul tau si de cat de mult iti plac exercitiile lui Billy, eventual pastreaza ce iti place si nu fa restul, mie imi plac cele pe o parte la sol fiindca lucreaza frumos talia, bicicleta si inca cateva
      Bravo tie ca faci sport
      Numai bine

  9. cris19kiki says:

    Da , cam am nevoie pentru ca mai am putine probleme cu grasimea abdominala si ma gandeam ca niste exercitii pentru aceasta zona adaugate pe langa tot ce fac m-ar ajuta ; si cu alimentatia am grija dar nu reusesc nici cum sa rezolv aceasta problema care trage in jos increderea :D voi incerca conform sfaturilor de duminica dimineata , si sa vad cum merge :) , multumesc frumos !

    1. Andy says:

      Cu placere
      Numai bine

  10. Andreea says:

    Am gasit site-ul asta anul trecut, in vara, si cateva sapt m-am tinut de programul asta , cu mancat sanatos si toate cele si rezultate, nu f mari, au aparut si la mine, o persoana la care nu au dat rezultate ff multe chestii.

  11. Andreea S. says:

    Am facut prima data exercitiile in seara aceasta si sincer, in timpul exercitiilor, ma dor toti muschii. Desi abia le-am inceput, nu am dubii ca sunt eficiente. Voi continua sa le fac si am sa revin cu rezultate in ceva timp. Multumim pentru ele! :)

    1. Andy says:

      Cu mare placere :)

  12. Andrada says:

    Recomand cu mult drag si incredere aceste exercitii. Eu am cam o saptamana de cand ma tin de ele in fiecare zi (pe langa alergat) si rezultatele nu au intarziat sa apara. Pe zi ce trece imi simt talia mai subtire si mai ferma,iar grasimea abdominala se imputineaza vazand cu ochii(mai ales daca te infasori in jurul abdomenului cu folie alimentara). Nu sunt genul de exercitii plictisitoare cu care iti pierzi rabdarea. Pun in miscare toti muschii abdominali,si nu in ultimul rand picioarele.
    Multa incredere in voi si vointa va doresc !
    Spor la exercitii si toate cele bune ! :)

  13. bubuciuca says:

    vi le recomand!!!!in 2 saptamani in fiecare zi numai dinastea faceam si de la 78 de kg. am ajuns la 67 :)

  14. Iustina says:

    De cate ori trebuie sa le faci pe zi ?? multumesc

    1. Andy says:

      :) Maxim o data pe zi si minim de 3 ori pe saptamana (o zi da, una nu). In zilele libere poti lucra celelalte parti ale corpului.
      Spor!

  15. Ana says:

    Le-am facut timp de vreo 3 zile si acum ma doare putin spatele. Poate fi de la ele? Trebuie sa ma opresc?

    1. Andy says:

      Salut! Depinde… le-ai facut direct pe sol sau pe o salteluta speciala, se poate sa confunzi febra musculara cu durerea? Incalzire ai facut? Cred ca de dorit ar fi totusi sa iei o pauza pana la disparitia durerii si apoi sa acorzi o mai mare importanta incalzirii si sa nu faci exercitiile direct pe sol (presupunand ca asa ai facut).
      Numai bine si succes in tot ce iti doresti!

Leave a Reply

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>